piątek, 27 maja 2011

Drugi krok...

Skoro początek mam już za sobą, to może teraz parę słów wyjaśnienia kto i po co.
Kto - Aleksandra. Twórczyni, pomysłodawczyni, organizatorka. Od zawsze rysowałam, najpierw gdzie się dało i co się dało, potem to co musiałam, a potem to za co dostawałam kasę...
Ale nie samym rysowaniem żyje człowiek, więc kiedy pojawiały się inne formy twórczości, to sprawdzałam czy to dla mnie. W ten sposób poznałam witraże, a potem... to już była lawina ...
W tej chwili zajmuję się tworzeniem autorskiej biżuterii ze szkła witrażowego, robię anioły, lampy i inne kolorowe szklane rzeczy. Poza tym prowadzę pracownię, w której można się nauczyć różnych technik i miło spędzić czas. Albo miło spędzić czas i czegoś się nauczyć.
Można z nami poznać tajniki robienia witraży, mozaiki, świec, decoupage oraz ogólnie - różnych technik dekoracyjnych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz