środa, 2 listopada 2011

Around the handicraft / Dookoła rękodzieła

Wiosną wpadłam na pomysł, żeby poszukać i zaprezentować twórczynie rękodzieła z innych stron świata. Ponieważ zamiłowanie do ręcznych prac nie jest tylko naszą domeną, dzięki nieocenionemu Facebookowi, udało mi się znaleźć wiele takich kobiet.
Dookoła rękodzieła na FB
Postanowiłam, w ramach imprezy Slow Festiwal, zorganizować wystawę prac i twórczości ze świata. Kilka pań złapało pomysł i przysłało zdjęcia, z których zmontowałam plakaty z informacjami kto, skąd i co robi.
Impreza odbywała się pod gołym niebem, a niestety, czerwiec nie był nam przychylny i w połowie imprezy namiot z wystawą został porwany przez silny wiatr.




Kolejna prezentacja miała miejsce 16 października w ramach Jarmarku Aktywności Twórczej


a następna odbędzie się w ramach Jarmarku Rzeczy Ładnych, 4 grudnia.

W związku z tą ideą chodzą mi po głowie kolejne pomysły, a więc w nowym roku na pewno coś nowego będzie się działo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz